Hingst hjälp snälla.

Chickengirl

Trådstartare
Jag har ett fbl sto som innan har haft 3st föl en en PRE-hingst.
Men söker nu en annan hingst, hbl eller fbl.

De ska vara en hingst med bre temperament, bra rygg, bra ridbarhet med trevliga gångarter, gärna hyffsad på att hoppa oxå.

Mitt sto har lite kasst temperament, rör sig okey och har lite av svankrygg. Är ej riden på flera år. Var som ridhäst väldigt svår. Hon är importhäst från England.

Ge tips...

pic_show_id11543689.html

Sv: Hingst hjälp snälla.

Hej!
LOOPING är den bästa kombinationen med fullblodssto!

Han har och nedärver ett FANTASTISKT psyke. Avkommor finns i alla dicepliner och är relativt lättsålda.
Gurresta hingst o seminstation i Knivsta Uppsala har honom hemma där du kan få se honom och betäcka på plats.
Har du egen favoritstation så är transportsperman av mycket bra kvalite och transporteras med post.

Lycka Till!

Det finns bilder på honom i en hingstväljar tråd som Ramona skapat, ligger bland de första sidorna här på avel. Sen var det nyligen en tråd här om just Looping.

Jag betäckt ett sto med honom förra året som även fick ett superfint stoföl efter honom förra året. Stoet rent fullblod.

Kan rekomendera honom starkt då han har avkommor i alla dicipliner och nedärver kanon psyke!

RAMBO

Han har 8:or på allt , etxteriör, gångarter , hoppning.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Mabuse
·
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 510
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 768
Senast: pastejja
·
Avel Efter trettioelva muskelskador så börjar jag tröttna. Till våren tänkte jag ha en hingst redo, ifall att. :meh: helt ärligt, jag har...
2
Svar
35
· Visningar
5 554
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka