hinderträning sthl göteborg

A

_Alexandra_

Var det någon som va på träningen i stockholm tittade red el hästägare och är det någon som ska till göteborg?
Hur tyckte ni det var:banana:

Sv: hinderträning sthl göteborg

Det har redan varit 2st på täby, red på båda. Tycker de har funkat bra svårt för dom som anordnar me tanke på att alla ändrar sig i sista sekund om de ska va me lr inte. Förhoppningsvis kan vi hoppa på rundbanan på lördag. Ser jag ett sorkhål till blir jag galeen!

Lite knapplån, men hur pass mycket hoppade måste hästarna var innan och måste de vara i full tävlingskondis? Är så sugen på att vara med i Göteborg:angel:

Kolla på hindersport.se och kontakta den som har hand om träningen o fråga! Tror inte att de finns några direkta krav, men någon sorts grundkondis kan ju vara bra att ha.

Gud vad kul.Gick det bra Jenny?
Blir så avensjuk:crazy: Hade tänkt vara med och träna lite i göteborg nu till helgen men det verkar inte bli så verkar heller inte bli någon ritt den 24 e då min delägarhäst ska starta . Belv operas i tor efter flera månader som jag varit dåligt lär inte komma i form på en månad men ser fram emot att snart få hoppa häckarna igen:d
Häckarna lär bli riktgt fina i göraborg har jag hört:)

Lite knapplån, men hur pass mycket hoppade måste hästarna var innan och måste de vara i full tävlingskondis? Är så sugen på att vara med i Göteborg:angel:

Jag tror det är rätt lungt om man vill hoppa lite .För att få hästen godkänd måste den 1 1/2 varv i löpfart. men gör som jenny sa kolla på hindersport och ring till dom.

Tack för svar;) Men jag bryr mig inte om att få henne godkänd för hinderlöp ännu. Det kan vi ta nästa gång i så fall. Hon är bara 4.

De har gått prima! satsar på att få mig o hästen godkända nu på lördag till den 10:e, men vi får se han e 4 o ja 17 så vi har hela livet framför oss.:D hoppas du frisknar till snart då!!

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 414
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 230
Senast: Hermelin
·
Relationer Bäst att förtydliga att detta inte aktuellt i nuläget, men kan bli i framtiden. Jag gillar att ha lite kött på benen, så tänkte ta reda...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
14 880
Senast: hoppsann
·
Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 508
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18