HINDERSTÖD??

B

Buffalo_brud

Vad kostar hinderstöd per st alltså? ungefärligt pris?

+ vad kostar bommar? Vart köper man dessa?

Helst så billiga som möjligt!

:) Jag har en bra ide.......ta det med stallägaren i morgon på mötet,det är nog han som ska hålla med sånt.Då blir det ju jätte billigt ju :)

:devil: På han bara,vi kan ta det på mötet om du vill,det finna säkert fler som vill ha lite nytt sånt.Min pålle vägrar hoppa de unkliga bommara som finns men terrängbanan ute hoppar han som inget.

Jo ,det skulle vara bra. Tycker att bomarna iallafall behöver fräschas upp lite.

Jag gjorde själv ett "plank" i rosa färg med vita travande hästar på :love: :D finns nere vid banan. Går även att vända på så det blir grönt med hjärtan :D
Blev lite korta men jag var ju tvungen att få med dom på cykeln :D

Kan förklara varför lite närmare nån annan gång. Du kanske även undrat varför det står end AKUT vid mitt hemnr...

hästen är en liten hemlighet för en viss familjemedlem (-->:mad:) nämligen :angel: :D

Har inte tänkt så mycket på varför det står AKUT på hemnummret :crazy:jag är lite disträ serru :p Fint med lite nya hinde saker mm.Kanske kan vi ta en hinder görar dag i stallet får väl fråga"chefen"om lite färg och plankor mm så får han köpa hinderstöd om han går emd på det.Vore ju kul att pyssla lite ihop ju.Säkert fler i stallet som vill vaar med kan jag tänka mig.

Liknande trådar

Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 138
Kropp & Själ Okej, jag måste ha glasögon. Och jag vill veta kostnad mellan tummen och pekfinger. Jag förstår att bågar är en kostnad och glaset en...
2
Svar
32
· Visningar
586
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
365
Senast: Fetaost
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
919
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.