HINDERSTÖD??

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Buffalo_brud
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 980
B

Buffalo_brud

Vad kostar hinderstöd per st alltså? ungefärligt pris?

+ vad kostar bommar? Vart köper man dessa?

Helst så billiga som möjligt!

:) Jag har en bra ide.......ta det med stallägaren i morgon på mötet,det är nog han som ska hålla med sånt.Då blir det ju jätte billigt ju :)

:devil: På han bara,vi kan ta det på mötet om du vill,det finna säkert fler som vill ha lite nytt sånt.Min pålle vägrar hoppa de unkliga bommara som finns men terrängbanan ute hoppar han som inget.

Jo ,det skulle vara bra. Tycker att bomarna iallafall behöver fräschas upp lite.

Jag gjorde själv ett "plank" i rosa färg med vita travande hästar på :love: :D finns nere vid banan. Går även att vända på så det blir grönt med hjärtan :D
Blev lite korta men jag var ju tvungen att få med dom på cykeln :D

Kan förklara varför lite närmare nån annan gång. Du kanske även undrat varför det står end AKUT vid mitt hemnr...

hästen är en liten hemlighet för en viss familjemedlem (-->:mad:) nämligen :angel: :D

Har inte tänkt så mycket på varför det står AKUT på hemnummret :crazy:jag är lite disträ serru :p Fint med lite nya hinde saker mm.Kanske kan vi ta en hinder görar dag i stallet får väl fråga"chefen"om lite färg och plankor mm så får han köpa hinderstöd om han går emd på det.Vore ju kul att pyssla lite ihop ju.Säkert fler i stallet som vill vaar med kan jag tänka mig.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Någon som har tips på ett snyggt, lite längre halsband som köpts till hyggligt pris? Var hittade du det? Helst i Sverige. Typ som...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: Rie
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: Rosett
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
638
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus