Hille med sin nya matte film och bild

fio

Trådstartare
En juniorunge som jag slavat upp *hehe* Nä skämt å sido. Terrängträning i går för Gunilla Fredriksson, Hille undrade vad hindren tagit vägen :angel: Tyvärr så pajade den riktiga videokamerna så det blev lite snuttar från min kamera.

Uppvärming

http://s455.photobucket.com/albums/qq276/hillsbon/?action=view&current=Hilleeve014.flv

http://s455.photobucket.com/albums/qq276/hillsbon/?action=view&current=Hilleeve016.flv

http://s455.photobucket.com/albums/qq276/hillsbon/?action=view&current=Hilleeve018.flv



Och en bild från dagens lokala hopptävling på hemmaplan. Felfria i 1m och 110:) Bilden är från 1m

5115_99043136796_620031796_1804164_4232729_n.jpg
 
Sv: Hille med sin nya matte film och bild

Aha, dom körde lokal hoppning mitt på dan och sen CR på em :idea:

Det var väl ännu varmare då mitt på dan antar jag...

Bra ridet av din "adept" :D
Ska hon starta FT med honom?
 
Sv: Hille med sin nya matte film och bild

Ser jättetrevligt ut! :) De ser ut att trivas bra med varandra.
Har du sålt honom eller är han bara utlånad?
 
Sv: Hille med sin nya matte film och bild

Aha, dom körde lokal hoppning mitt på dan och sen CR på em :idea:

Det var väl ännu varmare då mitt på dan antar jag...

Bra ridet av din "adept" :D
Ska hon starta FT med honom?

Japp lokal hoppning mitt på dagen för unghästar eller avdelning B var faktiskt den tävlingen så att äldre hästar kunde få vara med! Sedan CR på em. Ja det var :devil: varmt, jag kunde ju stå i skuggan och glassa iof :angel:

Ja hon skall starta debutant i Styringe och Falkenbergs, det är så långt vi kommit i planeringen än så länge. Hon har ridit lätt klass på häst tidigare (den där omdebatterade i Trossnäs år 2007) och SM på B-ponny så hon är inte helt grön inom ft.
 
Senast ändrad:
Sv: Hille med sin nya matte film och bild

Ser jättetrevligt ut! :) De ser ut att trivas bra med varandra.
Har du sålt honom eller är han bara utlånad?

Nej han är inte såld utan utlånad, han står kvar hemma så det är ju bra! Hon har sina andra hästar i samma stall nämligen :)

Dom trivs väldigt bra ihop, dom skall bara komma ihop sig i dressyren och det tar nog ett tag för Eve att lära sig sitta ner i den traven :D Det känns inte jätteviktigt för tillfället utan det skall ju först och främst funka i terrängen och hoppningen! Han kan ju bli lite hmmm jobbigt stark i terrängen på tävling så vi får se hur hon löser det...
Nu behöver hon ju inte göra alla misstag som jag har fått gå igenom så det kanske funkar bättre för henne , vem vet :idea:
 
Sv: Hille med sin nya matte film och bild

Lite off topic men på tal om stall. När jag körde till KBA igår så strax före anläggningen på höger sida så gick där ett par hästar i en hage. En av dem var fux. Denna fux hade en svankrygg vars like jag aldrig tidigare skådat! :eek: Den såg inte "dålig" ut på annat sätt det var ryggen som utmärkte sig
 
Sv: Hille med sin nya matte film och bild

Lite off topic men på tal om stall. När jag körde till KBA igår så strax före anläggningen på höger sida så gick där ett par hästar i en hage. En av dem var fux. Denna fux hade en svankrygg vars like jag aldrig tidigare skådat! :eek: Den såg inte "dålig" ut på annat sätt det var ryggen som utmärkte sig

:rofl::rofl: ha ha ha ja det är en gammal galopphäst och den är född sådan, men den rids varje dag. Jag förstår inte hur men jag tror hon har världens padd under eller nått.

I nästa hage en liten bit bort på höger sida stod Barcelona och Fio och svettades i sina ljusblå flugtäcken! Barcelona är på diet nämligen och får inte gå i den stora gräshagen då hon svullnade upp till oigenkännlighet :crazy:
 
Senast ändrad:
Sv: Hille med sin nya matte film och bild

Den svankryggen är grotesk!!
 
Sv: Hille med sin nya matte film och bild

Heja Hille. Kul att hans matte låter honom göra det han gillar mest.... Det är den enda hästen jag VERKLIGEN ångrar att jag sålde en gång i tiden. Men jag valde ju nya ägaren förstårs.....
 

Liknande trådar

E
Ridning Hejsan! Har precis börjat rida igen efter 6 månaders uppehåll :) har fått möjligheten att rida en kompis häst några dagar i veckan...
Svar
6
· Visningar
1 268
Senast: Pruffen
·
Övr. Hund Lyckades fånga några snuttar av måndagens pass i fårfållan med filmkameran! Här är alltså en liten film på Boss och fåren (och det ska...
Svar
1
· Visningar
877
Avel Funderar lite över nästa år då jag har en blivande 3åring och funderar över vilken hingst som skulle passa henne. Hon är rent...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: Cyllene
·
Western Kompis filmade lite igår, vad tycker ni om pållen...
Svar
15
· Visningar
1 900
Senast: Tender
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp