Highlander vs Highcruiser

Sv: Highlander vs Highcruiser

Jag har också en av varje! :D
Två ston, dock har de olika mammor så de är svåra att jämföra rakt av. Highlandern är mindre och mer kompakt (162 som treåring, mammans minsta avkomma), ganska ordinära gångarter.
Highcruisern är ädlare och elegantare (men har också mer fullblod på mödernet), rör sig bra med mycket bra bakben. Blir nog 168-170 cm.
Båda är stabila och otroligt hanterbara.
Skulle jag använda någon av dem igen skulle det nog bli Highcruiser, då jag gillar mödernet mer.

Sv: Highlander vs Highcruiser

Hohenstaufen II!!!!

hochen.jpg

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 868
Senast: mamman
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 047
Senast: Liran
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 357
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv