Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fast campingen finns ju kvar som alternativ om man kan tänka sig tält eller husvagn!
Vi funderade ett år på att stuva in klubbens militärtält och dra ner, fast jag är lite allergisk mot allt ståhej på tältavdelningen...
Jag ska dit! Får se hur jag löser boendet dock, och om jag kommer ha häst med mig eller ej... Förra året sov jag i bilen (kombi), men har jag häst med mig kanske jag lyxar till det med hästtransporten i år...
jag har fått husvagns plats på campingen varje år!! fast förra året och iår behöver jag inte oroa mig eftersom jag ska tävla åhhh vad jag långtar nu!!!
Men hörrni, det finns ju boende i bland annat Hestra! Gnosjö har säkert också nåt, Gislaved med. Och Anderstorp! Hillestorp har säkert också nåt beboeligt.
Ingår plats till alla tävlande! På ett halvgeggit, ojämnt fält bakom stallarna! It's harcore to be a cowboy.
Får se om jag drar med mig häst eller inte, beror lite på när märren tänkt föla här hemma Men det är beställt till 10/6, så kan hon klämma ut vid den tiden ska det vara grönt! Att missa chappen finns inte ens på kartan..
Ja skulle gott kunna tänka mig att tävla bara för att få bo på tävlingscampen
Inte trångt och lite skitigt men gemytligt. Och inte samma skrik och skrän som på vanliga campingen.
BTW så verkade det som om systemet lagt ner igår em, under kvällen gick det att boka igen men det fanns ju inga toppengrejer kvar, bl a helt slut fredag till lördag....Men för den som ska ner över andra dagar kan det vara värt att kika, jag lyckades själv boka två bäddar onsdag till fredag, som jag INTE ska ha, måste se om jag kan annulera bokningen...
Tävlingarna ligger på internationell nivå, så några lätta klasser brukar inte finnas.... Fast Barrel Race och Pole bending är ju bara på en nivå
Ranch trailen brukar vara rätt imponerande att se men det tar nog några år till innan min häst har kommit i närheten av vad som ska klaras av, även om vissa moment fungerar hyggligt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.