Hickande bebis

Glamoroza ox

Trådstartare
I förrgår så kände jag för första gången att bebis hickade där inne :D

Tyckte först att det var några väldigt märkliga sparkar som bebis lyckades åstadkomma.
Det var som jättetydliga hjärtslag el. nåt liknande som man kände:o

Hickar din bebis mycket??
 
Sv: Hickande bebis

Min håller på med så mycket underligt därinne så jag vet inte vad som är vad :)
Det kluckar och pluppar, känns som kullerbyttor, utbrytar övningar genom magen och bara "vanligt" sparkande åt alla håll o kanter! :D

Kommer inte ihåg att förra var så här vild! Så det ska bli spännande att se vad det kommer för liten vilde :banana:
 
Sv: Hickande bebis

Jadu, man skulle kunna tro att det bor en hurtbulleelitgymnast där inne ibland!
Ena stunden :banana: , andra :bump:.
Och lite andra ouppfunna stretchövningar :D
 
Sv: Hickande bebis

Roligast på kvällen när man ska sova, första stunden tycker man det är så mysigt och ligger och små-ler lite fånigt, men sen när h*n aldrig ger sig och leker tarzan som svingar sig i lian därinne och använder kissblåsan som studsmatta är det inte lika mysigt längre ! :)
 
Sv: Hickande bebis

Nä, mysigheten brukar ha gått över när man har sprungit på toan 3-4 ggr på en halv natt :angel:

Fast det brukar ju självklart ha gått över tills nästa dag, då är det mysigt igen :love:
 
Sv: Hickande bebis

Känner mer och mer hicka, och min bebis blir nog hjärndöd :angel: känns som h*n ligger emot mitt bäcken med sitt huvud när h*n hickar, det känns ända ner till foten nästan ;)
 
Sv: Hickande bebis

När vår son låg i min mage hände det att han hickade sådär tydligt. Häftigt tyckte jag!
 
Sv: Hickande bebis

Vad jag kan minnas så kände jag aldrig att dottern hickade i magen.

Ni som varit med om detta, när brukar man börja känna av hickningar ?

Dottern kom i v. 32 & just nu är jag i v. 32 med denna bebisen & har som sagt inte känt av några hickningar innan.
Frågade min kompis om hon känt av hickningar (hon fick sitt andra barn i maj) när hon var gravid. Hon hade känt det väldigt ofta, redan strax efter v.20.. Med båda sina barn (döttrar om det nu skulle ha betydelse)
 
Sv: Hickande bebis

Min hickar flera gånger om dagen! :) Har gjort det sen v 28-29, men nu har det ökat!

Känns ganska skoj! :)
 
Sv: Hickande bebis

Jag är bara i vecka 25 men min lille har hickat i ett par veckor. Oftast börjar det när jag äter godis eller dricker läsk, så förmodligen gillar den sockret.
 
Sv: Hickande bebis

Loke hickade nåt enormt i magen, på slutet när han låg så långt ner med huvet blev det riktigt jobbigt, men nu när han är ute hickar han fortfarande lika mycket å jag önskar nästan att han fick va i magen igen, känns på nåt sätt som det skulle va minde obehagligt för han att hicka i magen än utanför:crazy: hoppas verkligen att det slutar snart, hela han hoppar...
 
Sv: Hickande bebis

Jag kände för första gången i förrgår kväll att bebisen hickade: rytmiska ryckningar i någon minut...så GULLIGT! Är i vecka 31...
 
Sv: Hickande bebis

Jag o sambon kände hickningar häromkvällen för första gången. KÄndes som rytmiska hjärtslag och vi konstaterade att det måste vara hickningar. Jag är i v29.
 

Liknande trådar

Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
799
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
534
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 308
Senast: Milosari
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
704

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp