Herregud vad folk tror saker!

Lilljessicah

Trådstartare
Jag vet inte riktigt hur folk funderar ibland. Jag har en massa grannar som jag möter varenda gång jag är ute med mina hundar. Och en av dom här grannarna och jag verkar ha samma tider som vi går ut på. För jag möter honom jämt,och senaste veckan har vi mötts flera ggr om dagen. =Alla promenader,när jag hämtat posten,lämnat sopor,gått till och från bilen.m.m. Och idag stannade han upp brevid mig när jag småsprang ut till bilen och sa "-Herregud människa,är du speedad? Då får man inte ha djur!" Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Men jag tänkte att jag får väl förklara att jag har väldigt mkt att göra i livet just så han inte anmäler mig eller nått. Man vet aldrig vad en uråldrig gubbe som han tror om dagens ungdom,haha.
Man behöver väl inte vara uppåttjackad för att man är en hurtbulle!??:crazy: :D
Var bara tvungen att skriva av mig. Herregud...
 
Sv: Herregud vad folk tror saker!

Jag visste inte ens att gamla gubbar på 80+ visste vad speed var?! Ja ja.. Någon som fått någon liknande kommentar nån gång?
 
Sv: Herregud vad folk tror saker!

Nä, just det har jag faktiskt aldrig hört.


(10101010)
 
Senast ändrad:
Sv: Herregud vad folk tror saker!

:crazy: :rofl:
Men om ni möts ofta & Han tycker att Du går på speed, 80-årig gubbe som är ute & springer så mkt? :eek: :D
 
Sv: Herregud vad folk tror saker!

Ha ha ha,det har du rätt i!! Jag är ju rikigt ung i jämförelse med honom så vad f*n gör han ute o ränner jämt? GUBBE!!:devil: :D
 
Sv: Herregud vad folk tror saker!

Men folk tror konstiga saker, har inte med hund att göra, men en kompis till min sambo blev stoppad av polisen en gång för att han såg "omotiverat glad ut", de trodde såklart att han tagit något, men han var bara glad, så passa er för att ränna runt för mkt eller se glada ut :D
 

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 918
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 182
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
7 649
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp