FannyN
Trådstartare
Min son har det minst sagt turbulent nu av flera skäl och dagligen blir jag chockad av något. Han följer en ett tv program med stort intresse. Ett dravvel på högsta nivå. Han tycker en tjej där är fin och cool. han läser allt om programmet på nätet och även denna tjejens blogg. På hennes blogg började de skriva kommentarer till varandra och sedan msn och nu pratar de i mobilen hela tiden. Hon är 19 år!!! Tänk om hon kommer hit!!! Det är så djupa samtal så jag baxnar..sist så har hon försökt få honom att förstå arvsrätt och sömncykler! Ikväll ska de ha mobilerna på hela natten och på så sätt sova tillsammans. Det kvittrar och det kuttrar.
Om jag tar mobilen och pratar med henne skulle han bli galen. Om jag säger att jag lyssnar skulle han bli galen och det han sagt när vi pratat är moget och klokt. Det är inte så allvrligt och mest en vän men de har nåt speciellt.
På lördag reser jag bort en månad, och hans pappa ska ha ansvaret. Han är så disträ och lättlurad så han skulle godkänna en resa till en kompis i Stockholm om han fick prata med dennes päron..vilket ju den här tjejen skulle kunna låtsas vara.
Jag sitter nu ch samlar kraft för snart mycket snart ska jag riva upp himmel och jord!!! Snälla säg att jag ska det!!!
Om jag tar mobilen och pratar med henne skulle han bli galen. Om jag säger att jag lyssnar skulle han bli galen och det han sagt när vi pratat är moget och klokt. Det är inte så allvrligt och mest en vän men de har nåt speciellt.
På lördag reser jag bort en månad, och hans pappa ska ha ansvaret. Han är så disträ och lättlurad så han skulle godkänna en resa till en kompis i Stockholm om han fick prata med dennes päron..vilket ju den här tjejen skulle kunna låtsas vara.
Jag sitter nu ch samlar kraft för snart mycket snart ska jag riva upp himmel och jord!!! Snälla säg att jag ska det!!!