Herre Min Gud!

Sv: Herre Min Gud!

Har sett det avsnittet tidigare och är förvånad över att hon inte blivit biten eller att hundarna blivit snurriga i huvudet. Som när hon såg Honey för första gången, typ slängde sig runt halsen och pussade och hade sig! Okej att man älskar sina djur men jag tror att hundar som människor behöver fasta regler, motion osv för att må bra.

Haha är det hon som sätter frack på sin hund när dom ska åka och hämta tiken? :D

Ja, hon var ju... intressant... :crazy:

Glee: Ja, det är hon.

Allmän förklaring:
Hon hade inga regler för hundarna. Hon sa t.ex. att hon inte gick promenader med sin hanhund för att han tuggade av kopplet och stack, och då sa CM att hon inte skulle tillåta honom att göra så. Varpå hon utbrister: "Men vadå, han VILL ju göra det! Jag kan väl inte hindra honom från att göra nåt han VILL?!"

Hundarna hade eget rum med säng, isvatten och dyna vid poolen, kläder...
Ett allvarligt fall av förmänskligande, helt enkelt.

Senast ändrad:

Hennes relation till hundarna kändes osund.
Hon verkade inte vilja inse att de var hundar och skulle behandlas som detta.

Hon verkade väldigt tetig. Tycker inte såna ska ha hundar och definitivt inga boxrar, eller hundar över huvud taget. Möjligen vavvor. Ja menar, människan var ju ingen tonåring. Det är hon som ska fostras och lära sig att inte behandla hunden som ett litet barn.

Det är bara att hoppas på att hon tog åt sig av Cesars ord och lärde sig något.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 010
Senast: MML
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 505
Senast: monster1
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
849
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
755
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka