• Avel
  • Trådstartare Trådstartare qsarmor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 153
Q

qsarmor

Någon som som var nere i Herning och kollade i helgen och kan rapportera lite? Är nyfiken på hingstarna i allmänhet och flöjehingsten bland 3-åirngarna Quinton i synnerhet.

Sv: Herning

Cosmeo var mycket, mycket fin tyckte jag. Quinton var också fin.
De två var bland de bästa tyckte jag . ( Cosmeo allra bäst.)

Jag var där, men jag kollade mest på dressyrhingstarna... Senn tappade jag bort min katalog med en massa anteckningar i på lördagen. :( Så jag kan tyvärr inte svara ang. dom två hingstarna.
Men jag tyckte överlag att dom unga hingstane var mycket fina, och alla hopphingstane som jag såg löshoppade utan problem på dom högste hinderna, tror det var ca. 1,60.

dendär länken, ja den visar bilder - men inga namn!! :eek:

nej, men öppnar man bilden så ser man i fältet till höger vem det är. men det är ju inte jättesmart att lägga upp det så där.

Vad synd, hade hoppats lite på honom. Är eventuellt sista året jag betäcker henne själv. Cosmeo är inte rätt modell för mitt sto.

Är han lite åt det lågställda hållet eller? den där förbannade lådan som danskarna envisas med att ställa upp hingstarna på, ger ju 1dm högre "front" än vad dom egentligen är...

Cosmeo eller Quinton? Har inte sett Quinton på lådan ännu. Fattar inte varför de envisas med det, ser helt galet ut. Hästarna ser ju bara konstiga ut när de står på lådan, titta bara på Coronet Ask, jättefin häst som man får ett väldigt konstigt intryck av när man ser lådbilden.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Piaff
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: athena
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 838
Senast: Puffindog
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 689
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka