Hermanstorp 14-15 maj

the_connemara

Trådstartare
Nu är det ju bara 2 veckor kvar! Vilka kommer till oss?

Jag och lilla hästen ska förhoppningsvis debutera i 90-klassen. På söndagen ska jag och min kompis sitta på hinder :bump:

Sv: Hermanstorp 14-15 maj

Visst är det mycket närmre. Men så var det det där med att man visst behövde anmäla innan tävlingen blev full också :angel:

Vi ska dit för att se om pållehästen kan tänka sig att gå igenom ett vatten han inte sett förut ;)

Det blir debut för både mig och min häst i fälttävlanssammanhang. Därmed är klassen ganska självklar, vi kommer rida debutant. Jag är redan dödligt nervös så ja vi får helt enkelt se hur jag mår på tävlingsdagen :) kul ska det iaf bli!

Jo stort är det (och ligger öppet med, det gillas;)) en av våra stackars C-ponnyer drunknade nästan där för många år sedan:angel:
Men nu sitter man ju en halvmeter högre upp så jag känner mig rätt trygg:p

Min häst ska gå 100-klassen med sin fodervärd. Får hoppas att hon inte gör likadant som när hon var där sist - 2004? - dök ner i vattner efter "ön" med benen ihopfällda och skar upp ett djupt köttsår på bringan :crazy:

*kl*

jag kommer med min kamera :D (är ju the_connemaras privata fotograf :D )

Är det någon som vill att jag ska fota dom så lägg ett pm till mig vad ni heter så ska jag se om jag har någon möjlighet att ta någon bild på er :)

Jag kommer med brunt sto :D Rider 90-klassen.

Jag kommer dit på lördagen med min ponny i P90! :)

Jösses, hur lyckades hon med det :eek:

Nu är min anmälan återtagen, ponnyns jäkla konstiga irriterade småsår han drog på sig på terrängträningen för snart 2 veckor sedan vill inte helt ge med sig. Så han får springa naken om benen hemma ett tag till och lufta benen (han har inte ett dugg ont av dem utan går precis som vanligt förutom rena terrängträningar jag inte vågar rida utan skydd).

Så nu är vi hindervakter dagarna i ända i stället :D

Det gick ju så fort så vi hann inte riktigt se, men hon blev nog så chockad över att det kom vatten en gång till direkt, så hon glömde helt enkelt fälla ut frambenen :eek:

Men hon är betydligt mer rutinerad nu, så det händer nog inte fler gånger :p

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
671
Senast: Badger
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 563
Senast: Amha
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 640
Senast: Ninnurur
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 273
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar