Henra cayenne?

Spirit

Trådstartare
Någon som har någon erfarenhet av det släpet? Bra/dåligt?
Vi var på falstebo idag & fastnade för det släpet & fick ett bra pris på extra tillvalen.
Vi till senast onsdag på oss att lämna svar ang köp om vi skall ha det till det pris som kalkylen är uträknad till. Svarar vi senare så höjs priset nästan 8 tusen för då ingår inte alugolv längre med helgjuten matta samt lite annat lulllull som vi fick på köpet.

Sv: Henra cayenne?

Det är ett mycket trevligt släp som lämpar sig utmärkt att lånas ut till :) vänner och bekanta, särskilt svarta nordsvenska hingstar och små ohängda ponnyvalacker tycker mycket om att åka med det!

:angel:

/KT

Sv: Henra cayenne?

*fniss*

ante mig att du skulle trilla in med ett sådant svar. ;)
Dærav jag har hingstgaller som tillval så vi ska slippa køra 2 gånger :angel:

Skæmt å sido, NÅGON som har praktisk erfarenhet av detta slæp?

Liknande trådar

Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 169
Anläggning Jag vet inte än, men kanske har jag fått nog av den jag hyr bete av på sommaren. Vad tycker ni om detta? Ska jag byta bete eller inte... 2
Svar
22
· Visningar
3 654
Senast: bigganl
·
Ekonomi & Juridik Ja, nu är köpet av min nya häst snart klart. När jag köpte min förra häst, en islandshäst, så sköttes inskickning av papper...
Svar
8
· Visningar
1 704
Senast: Praefatio
·
Körning Kan börja med att säga att jag vet att det inte är någon lek att dra timmer och att man måste vara försiktigt osv. Sen kan jag säga att... 2
Svar
25
· Visningar
9 883
Senast: Fia-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka