Vi har nog lite samma utgångspunkt, föräldraledig med två barn (och tre pälsdjur) hemma och aldrig tid över att städa tillräckligt. Vår yngsta började ta sig framåt för egen maskin förra veckan så golven börjar kännas som en kritisk punkt
Jag återkommer om en månad med utlåtande men har bokat städ varannan vecka med start nästa månad. 1700:- (efter ROT, vilket de fixar med) för vårt lilla hus går det på och då är det en firma med kollektivavtal och bra recensioner men deras enklaste variant.
Läste lite vad som ingår i de olika paketen och det var liksom väldigt mycket "damning av lister", "avtorkande av garderobsdörrar" osv i de lite större paketen, såntdär som jag känner att det struntar jag fullständigt i. Jag vill ha badrummet ordentligt städat ibland så att jag bara kan torka av där lite själv sen och så kommer de städa kök och golven i hela huset. Vår äldsta går 15 h i veckan på förskolan, så vi har bokat så att de kommer några timmar efter att vi lämnat så att vi hinner plocka undan ordentligt (Bara grejen att få en anledning att lite uppstyrt göra det kändes skönt) och så är de nästan klara tills hon kommer hem och då tänker jag att vi kan vara ute en stund om vi kommer hem innan det är klart.
Förhoppningen är att det ska underlätta livet lite!