Hemskt minne!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lady_flash
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 972
L

lady_flash

När jag var på GBG Horse Show så hände detta oförglömliga,
det va så fruktanvärt! :o :o

Jag och min kompis stod och höll i varsitt schabrak vi skulle köpa, vi stod i kö. Plötsligt kommer det en medelålders kvinna med rött, spretigt hår mot oss... vi tänkte att det är väl bara nån som har bråttom att ställa sig i kön. Men icke sa nicke. Hon ställde sig mittemot oss två och glodde på oss. Efter några sekunder började hon skrika "NI ÄR SÅ ELAKA! NI KÖPER SCHABRAK SOM NÅN GLASSIG ITALIENARE HAR GRUNDAT, MEDAN BARN I AFRIKA FÅR TILLVERKA DEM! NI BORDE VISA HÄNSYN MOT DE BARN SOM TVINGAS JOBBA OCH KÖPA HOS KARLSSONS (kommer ej ihåg vilket märke/affär hon sa) ISTÄLLET!" (tror hon sa ung. så) Vi blev hur rädda som helst, men vi stod kvar och köpte schabraken (JW) ändå... Haha, det var kanske inte så farligt ändå, men det kändes ASPINSAMT då! :o

Nån annan som vill berätta nåt pinsamt?

Sv: Hemskt minne!

Men va stört!! Ja hade blivigt as pist och argumenterat tillbaks till hon bad om ursäkt! Vilken jävla kärring! Tur ni köpt schabraken ändå....

Hmm, inte för att jag är insatt, men är det inte JW, som är engelskman, som grundat JW och inte nån glassig italienare? :crazy:

Senast ändrad av en moderator:

emelit skrev:
Hmm, inte för att jag är insatt, men är det inte JW, som är engelsman, som grundat JW och inte nån glassig italienare? :crazy:

tänkte precis samma sak.. :crazy:

men hallå??? JW är ju glassig italienare, det vet ju alla :p

Hahaha!!!!
Jag tror det är större chans (eller risk) att dom billiga shabraken som Karlsson har är tillverkade i Afrika än att JW shabraken är tillverkade där! För dom görs nog faktiskt i England, eller i nån annat "modernt" land, brukar va så när det gäller märkesgrejer.

Ja precis.. men hon hade kanske ngn hjärnsjukdom... sedan att hon sa glassig italienare tyder ju bara på att hon inte är insatt!

haha

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 062
Senast: cirkus
·
Relationer Anonymt nick. Min sambo har en nära släkting med sambo som medvetet, eller omedvetet gång på gång får mig att tända på alla... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 835
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 810
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025