Hemsida/blogg/eller något???

Om du köper en smartphone är det onödigt att köpa en digitalkamera också. Till "husbehov" är smartphones precis lika bra. Och lättare att skicka upp bilderna på nätet med.

Instagram är lättanvänt, enkelt att lära sig och går att ha väldigt anonymt. Jag tror även jag att det skulle vara det lättaste (och billigaste!) alternativet för dig.
Billigaste? Vad är det som kostar? (Antagligen heldum fråga, men det här är en helt ny värld för mig :))
 
Onödigt att köpa telefon OCH kamera, när du bara behöver en telefon med kamera ;-).
Min iphone 5 tar bättre bilder (i dagsljus) än min digitalkamera för 4000. Så den har jag pensionerat nu och har dessutom beställt en iphone 6 som har ännu bättre kamera.

@aprilmaj Smartphone och instagram är supersmidigt. Du laddar upp bilden direkt när du tagit den.
 
Jag skulle nog också säga smartphone och instagram om du inte vill skriva så mycket utan mest lägga upp bilder. :)

Om du ändå vill blogga tyckte jag nog att blogg.se var lättare än wordpress... Wordpress skulle jag dock välja om jag ville lägga lite mer tid men också få det lite mer exakt som jag ville ha det. Men inte för att bara lägga upp lite bilder o text för att någon vill läsa och titta. :)
 
Jag skulle nog också säga smartphone och instagram om du inte vill skriva så mycket utan mest lägga upp bilder. :)

Om du ändå vill blogga tyckte jag nog att blogg.se var lättare än wordpress... Wordpress skulle jag dock välja om jag ville lägga lite mer tid men också få det lite mer exakt som jag ville ha det. Men inte för att bara lägga upp lite bilder o text för att någon vill läsa och titta. :)
Jag vet inte riktigt hur mycket jag vill skriva. Hur mycket/lite kan man skriva på instagram?

Jag blev lite modfälld när jag kollade på W-press, ärligt talat. Fattade nada. Desto roligare blev det när jag kollade på blogg.se, för det fanns ju en SKOLA :up:
 
Ja precis, wordpress är väldigt mycket svårare vid första anblick!

Om jag var du hade jag börjat med instagram, man kan skriva ganska mycket om man vill, men oftast skriver man bara ett par meningar eller så om bilden. För det behöver du bara en smartphone och så ladda hem appen. Om du sedan märker att shit det här var ju skoj jag vill göra mer, så kan du skaffa blogg. Blogg.se har en app också (om jag inte är helt ute o cyklar) du kan använda så slipper du blanda in "få bilder från telefon till dator till blogg". Om du sedan märker att shiiiiit vad skoj det är med bilder så kan du ju satsa på en roligare kamera istället för bara telefonens inbyggda då! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp