Hemmabyggt

Maris_

Trådstartare
Jag är nyfiken på att se bilder och få tips på inredning till stall och utrustning som man kan göra själv!

Gärna hemmagjorda lösningar för att hänga sadlar på, bra tips om hur man ska hänga blöta täcken för torkning, foderförvaring och ja, allt! Inte färdigköpta sadelhängare osv, utan sånt som inte finns som standard i affärerna.

Sv: Hemmabyggt

Ingen som har kommit på någon bra lösning och vill visa bilder eller berätta?

Sv: Hemmabyggt

Jag har byggt en torkställning till benskydden. Jag tog ett skaft från en gammal sopborste. Skruvade sedan fast klossar mot väggen och sedan skaftet på det. Alltså sitter den ca 5 cm från väggen och perfekt för skydden att hänga på och dessutom inget hästarna kan skada sig på.

Liknande trådar

Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Liten
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 666
Senast: machafuko
·
Hundavel & Ras Hejsan, Behöver lite hjälp men tips på raser. Jag har börjat se mig om efter min nästa hund som jag ska inskaffa mig om något/några...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 819
Hemmet Jag sitter och tittar på hus lite till och från och längtar tills den dag jag kan köpa ett hus och ha ett riktigt hobbyrum för min...
Svar
0
· Visningar
905
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama