P

pippi27

Hämtade hem Tea igår.
Vilken fantastiskt framåt och tuff liten fröken:laugh:
Inte ett pip när mina damer kom fram för att kolla vad i hela jag dragit hem nu då. Nej, ett skutt ut knät (satt på golvet) runt som en skottspole i hela huset för att undersöka och bita i ALLT. Äter som en häst! Hittade marsvinens godis på golvet, torkad banan och mumsade glatt i sig även av detta. Följde morskt med ut på tomten och backade inte undan när Erika och Ronja busade och lät som två monster från yttre rymden.

Bilder kommer så fort jag hittar kabeln så att jag kan ladda ner.

Sv: Hemma nu.

Vad härligt med en ny valp:love:
Väntar också på bilder av sötnosen.
Lycka till:banana:

Bilder

Japp, här kommer lite bilder på Tea:idea:

Erika visar hur man kan gräva upp smaskiga rötter.
DSC00582.jpg

Kottar är kul.
DSC00591.jpg

Hmmk, vad månner detta vara?
DSC00599.jpg

Här kör vi bokstavligen med "fullt ös - medvetslös"
DSC00601.jpg

Sv: Hemma nu.

Åh, vilken söt tjej! Var redan valpsugen innan och detta gjorde det ju inte bättre:).

Liknande trådar

Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 378
Senast: vallhund
·
A
Hundhälsa Detta är vår första hund så jag vill gärna ha lite input om vad som egentligen är normalt. Jag ska försöka beskriva vår hund och dess...
2
Svar
20
· Visningar
2 387
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
32 232
Senast: yennork
·
B
Övr. Hund Får era hundar kramp i tassarna på vintern? Hur reagerar de då? Boris får det ibland, om han står stilla en stund, men det brukar räcka...
Svar
9
· Visningar
2 046
Senast: beda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka