Hemma igen :)

M

McKikki

Såå..nu har jag varit på min första tömkörningskurs och är övernöjd med Pontus! Fredrik körde först och efter bara några minuter var det en ny häst..en häst som gick i form,jobbade på och såg superfin ut :love:
När jag sen provade såg det inte lika bra ut men han gick i form fast i traven där Fredrik promenerade var jag tvungen att småspringa för jag orkade inte hålla igång Pontus lika bra.
Efter ca 40 minuter var vi klara och jag vet inte riktigt vem som var mest död..jag eller hästen.Vad jag däremot vet är att här ska tömköras :)

Sv: Hemma igen :)

Va kul att det gick så bra:):) men.. BILDER???? du vet väl att det inte är tillåtet att gå på kurs utan kamera med sig!:angel:

Hoppas vi ses snart

Anna-Carin

Just ja..jag hade så stort kameran med mig men..den låg så fint i bilen :( Jag kunde inte springa iväg och hämta den men Rolf ska tydligen upp hit snart och då ska jag ta en lektion tömkörning och be nån fota :)

Jag HOPPAS ju verkligen att du kommer ner till oss sista helgen i augusti också.. Här finns videokamera och andra digitalkameror. Blev MÅÅNGA bilder när Birgitta var här i maj och hade kurs..
IDAG ska jag börja sätta igång Pelle igen efter att han haft lite körsemester efter tävlingarna i Villvattnet..

Anna-Carin

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 213
Senast: Bison
·
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 375
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 544
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb