Hemma från BB

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hemma från BB

Grattis :banana: :love:

Inte bara julen kommer bli annorlunda, resten av livet. Men jag lovar, oftast blir det till det bättre. ;)
 
Sv: Hemma från BB

Lämnar man inte tillbaka dem efter Jul ??? ;)

God Jul på er alla! :D
 
Sv: Hemma från BB

Olius skrev:
Lämnar man inte tillbaka dem efter Jul ??? ;)

God Jul på er alla! :D


:D Har försökt nu i två år, men det går inte. Inte ens bytesrätt. Men jag vidhåller, ungen min är en bortbyting. Inte ens trollmor vill ha henne. ;)
 
Sv: Hemma från BB

Stort grattis till godingen! Snacka om julklapp, där ligger man i lä ;)
 
Sv: Hemma från BB

Vilken liten juvel! Stort grattis, och god jul.... (fast hur gör man för att få dem SÅ söta?? Äter mycket godis?? :p :D )
 
Sv: Hemma från BB

Grattis! :banana:

Förslag till födelseannons:

Sarah Persson, stoföl efter Ola Persson, går åter.
Helsingborgs BB 2005-12-20 :D
 
Sv: Hemma från BB

Grattis! Vad roligt med en liten fin flicka! :love:

Och Silverkedjan - nu var du snabb va? :D Du tror väl inte Olius gifter bort henne redan väl?

Hon skall säkert (som våra barn) vara minst 35 när hon flyttar hemifrån. ;)
 
Sv: Hemma från BB

:eek:

Jag som uppmuntrar ALLT i flytta-ut-branschen och dagligen talar med fyraåringen om hur stor han kommer bli och vad han kan göra då när han klarar sig själv. (och allt jag och sambon kan göra då, hehe...)

Menar du på fullt allvar att man kan ha dem hemma som tonåringar:p , och då glatt tänka "dubbelt så länge är helt OK!" :crazy:
 
Sv: Hemma från BB

ehh... vi har ju inte hamnat där ännu - i tonårssvängen.... :crazy:

Men hittills så känns det som om jag kommer att sörja dagen då de flyttar. :(

Jag pratar hellre om vad de kan göra när de är stora, men fortfarande bor hemma. Då kanske de kan laga mat till mig?
 
Sv: Hemma från BB

... och jag sitter och "porrsurfar" på hus-sidor för att fly lite från lägenhetslivet. Vissa dagar bygger jag ett par olika hus om dagen och går omkring med planlösningar i huvudet.

Det slutar alltid med något i stil med: "det här blir vårat hus, och det där, på lagom avstånd, blir barnens hus :angel:"

Inser att det passar bra att de blir liiite äldre först :D
 
Sv: Hemma från BB

Ett jättegrattis! En riktig liten sötnos! Fredrik frågar oxå chans på henne!! ;):love:

Fast vänta lite här nu, ska de bli stora och flytta hemifrån? Mina bebisar? Det här måste undersökas....:crazy:
 
Sv: Hemma från BB

Grattis och välkommen in i föräldrarnas glada skara.
Nu så skall vi diskutera bajsblöjor med dig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 716
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Modest
·
Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 753
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 752
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp