Helt Grön!

Sv: Helt Grön!

Självklart kan det det, men det låter på vissa som att de minsann är jätteduktiga trots att de inte har erfarenhet, och absolut inte behöver hjälp från någon tränare. :crazy:
Att fråga på buke ger ingenting i jämförelse med en riktig tränare som kan finnas där och hjälpa.

mmm true...men samtidigt kan det bli lite hysteri ibland, och det hjalper ju inte heller..

Åh vad fint han går =) precis så måste nån gång vara den första...
men jag har beslutat mig för att istället för att ta hem honom direkt så ska jag släppa av honom på hemvägen i ett stall där de rider in hästar. Där ska han få jobba i två månader och även bli kastrerad under tiden... så jag kommer att få hem en nybörjare och nybliven valack. :d

Men ni ska veta det att detta gör jag inte för att jag inte vill rida in honom själv utan för att jag har ett hus tillsammans men min sambo som vi är uppe mitt i en renovering i, anser vid närmare eftertanke att det är bättre att han får bli tränad fullt ut än att han bara får bli lite sporadiskt tränad då och då...

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 373
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 975
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 920
Senast: mamman
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 232
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka