Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade för mig att jag hört det förr. Men jag är ju ganska ny på travavel och på ridhästsidan behöver du ju bara andas syskon (inte ens helsyskon) och framgång för att få upp intresse.
Så då får jag fundera ut vad som toppar From Above som jag kan ha råd med....
Jag vet och det är ju en av hans bättre avkommor som mitt sto är mamma till. Så det är inte helt lätt att välja till henne. Nu väntar vi ett föl efter Welino Boko så jag får väl se hur det går där först. Försökte med honom på den tiden han var på Menhammar, men han fungerade då inte på skick. Så det blev tji så att säga. När han då förra året var tillbaka i Sverige och stod nästan granne med oss provade jag igen och dräktigt.From Above är ju en riktigt bra hingst ...
Jag vet och det är ju en av hans bättre avkommor som mitt sto är mamma till. Så det är inte helt lätt att välja till henne. Nu väntar vi ett föl efter Welino Boko så jag får väl se hur det går där först. Försökte med honom på den tiden han var på Menhammar, men han fungerade då inte på skick. Så det blev tji så att säga. När han då förra året var tillbaka i Sverige och stod nästan granne med oss provade jag igen och dräktigt.
Avkomma Highspeed Call, mamma Love Call.