• Avel
  • Trådstartare Trådstartare annae
  • Startdatum Startdatum
A

annae

Vad är er åsikt om honom? Är det någon här som har använt honom denna säsong?

Sv: Hellrik

trevlig välstammad hingst...lite för dyr, för att vara ett oprövat kort tycker jag.Sedan är jag inte speciellt förtjust i 90 dygnsavgifter...hade han varit någon tusing billigare och avgift vid levande föl, så hade jag nog använt honom.Finns ju så mkt hingstar att välja på som då har mer meriter i bagaget som kostar lika mkt.

Hellrik är en rejäl hingst som verkade ha en väldigt okomplicerad inställning till hinder när jag såg honom på bruksprovet i våras. Mamman har jag sett riden och hon var en huggorm i boxen men hoppade riktigt bra. Har även lämnat Dirco e. Irco Marco som startat 1.40 hoppning.

hej! har betäckt mitt fullblod med Hellrik 1065. jag träffade honom en gång hemma i hans box precis efter att han hade betäck och han var jätte trevlig och cool för att just ha betäckt.
dem har också ändat 90dygns (6000kr) avgiften till 5000kr vid levande föl From 2005.

hej! har betäckt mitt fullblod med Hellrik 1065. jag träffade honom en gång hemma i hans box precis efter att han hade betäck och han var jätte trevlig och cool för att just ha betäckt.
dem har också ändat 90dygns (6000kr) avgiften till 5000kr vid levande föl From 2005. :)

oj hoppsan det var inte meninge att skicka två ggr

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Beslutet att ta in Tactical Landing i fransk avel har hyllats av många. Supertränaren Jean-Michel Bazire är dock av motsatt åsikt. –...
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Gunnar
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
686
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur