Helgbilder! Distansträning Light

Noteca

Trådstartare
Delar med mig av lite bilder från julhelgens distansträning! Vi red en lugn 20km ritt på annandagen! Har ni kommit igång efter all mat och vila!?
Har vart lite sparsam ridning under december månad för vår del...:o

http://medlem.spray.se/anderswittur/
Klicka på Distansträning 20km 26 dec 2006

Naturligtvis får ni gärna titta in i de andra albumen och minnas några av 2006 års ritter!

Senast ändrad:
Sv: Helgbilder! Distansträning Light

Oj, vad vintrigt ni har. Vi hade träningsritt dan före nyårsafton, och blev hela 13 ekipage, så här verkar folk ha hämtat sig efter all julmat.
Det är grönare i Närke
2006-12-30%20015.jpg

Vad är det vita? :confused: Är det kalk för att hitta vägen?:idea: :rofl:
// Linda, mitt i leran

Jag undrar också vad det vita är för något? Så ser det inte ut här, vi får nästan ta simlektioner under ridturerna. Ett och annat lerbad för fötterna förekommer också.
Men vi är lika glada för det, jag ialla fall:rofl:

Åh! Jag önskar vi vore fler distansare här, men det är bara jag och en till i min klubb, jag är den enda som tävlar, den andra rider för att det är kul på CR nivå.
Så jag får annordna våra ritter själv... Denna gång hade jag fått med mig mina stallkamrater! (som visserligen är intresserade men inte tävlat)

Skulle verkligen vara kul och vara med i en riktig distansklubb för att utbyta ideer och tips och sällskap framför allt!

Ps Det vita är bara frost, liiiite snö bara, men det är borta nu...

Joda, lerbad och simlektioner förekommer här med... Nyårsdagen var det ÖSregn och blåst och 4 grader varmt. Hästerna höll på att flyta bort, och frysa ihjäl i den blöta vinden... :crazy:

Nu har det dock frysit på igen så det är hårt, men ingen frost eller snö.

Efter denna hösten så föredrar jag nog simlektionerna. Skulle det frysa på här så skulle vi bryta benen i alla djupa spår som finns. Nu är det ju ändå mjukt. På vägarna är det ju helt ok, där samlas ju inte vattnet och vildsvinen bökar inte heller.
Kramar från mig

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka