Sv: Helgaktiviteter??
Sebastian går på förskolan 3 timmar om dagen, och där är han helt överlycklig. Jag får bokstavligen talat slita honom därifrån när jag hämtar, så efter nyår börjar han att gå lite längre dagar.
Vardagarna brukar vi spendera eftermiddagarna med att handla (Han älskar att handla redan
), gå ut med hundarna på promenader, leka med leksakerna inomhus (Läs, jag får köra omkring honom på hans motorcykel eller Bobbycar
), mysa lite framför TV'n och så.
Helgerna är lite mer jobbiga. Han vill konstant bli underhållen, och han går upp mellan 07-08, och somnar mellan 18-19. Jag har helt enkelt inte fantasi nog att komma på saker att göra i så många timmar.. Inga lekplatser här är välfyllda i alla fall
Jag kanske har missat något ställe eftersom jag inte hittar så bra här, men vi bor långt ute på landet och det finns inte så mycket som är öppet överhuvudtaget här.
Jag väntar dock på snön här, men den brukar inte komma före januari tyvärr. Jag håller på att köra in min största hund, så att han kan dra pulka. Han har fått prova att dra barnvagnen, och Sebastian skrek rätt ut av förtjusning.
Innan dess hade jag tänkt att köra på skrinda, för det är bra träning för hunden och kul för sonen. Men det kostar närmare 2000 kr för utrustningen som ska användas ihop med en skrinda, och min hund vägrar tyvärr att dra med hemmagjorda skaklar. Och just nu har jag lite andra saker att lägga dom pengarna på.