B

Bankis

Hejsan vi är nya här jag och min hund så vi tänkte bara kika in och säga hej till er allihopa :)

Sv: Hejsan

Ladda upp bilderna i ex. Pixbox eller Photobucket och länka sedan därifrån.;)

Vi är lydnadsnissar, kör även en del spår,personsök,apportering och agility.

Hej och välkommen hit, hoppas du kommer att trivas och kivas med oss.:D

Jag har också en schäfer, här är min snygging. :love: Hertigen av Haga

Fin hund du har.:)

Hej och välkommen hit, hoppas du kommer att trivas och kivas med oss.:D

Jag har också en schäfer, här är min snygging. :love: Hertigen av Haga

Fin hund du har.:)

Hehe tack :)

vilken snygging du hade :) shäfrar e fina hundar

va gör du med din hund då??

själv ska jag min hund bli en bevaknings hund så vi ska börja träna efter sommaren!!

Tack! Ja min hund är en soffpotatis och vi är inte aktiv inom något speciellt:o ska testa lite olika saker under sommaren, spår till att börja med.

Får man fråga vad sötisen heter? Min heter Repro efter firmanamnet (reproducera:D ) Tyvärr har han inte producerat något. Har kommit in i en fas där hundnamn är skoj. :bump:

Tack! Ja min hund är en soffpotatis och vi är inte aktiv inom något speciellt:o ska testa lite olika saker under sommaren, spår till att börja med.

Får man fråga vad sötisen heter? Min heter Repro efter firmanamnet (reproducera:D ) Tyvärr har han inte producerat något. Har kommit in i en fas där hundnamn är skoj. :bump:

han heter Holger =) inte ja som har döpt honom =)

Hej och välkommen!
Bukes hundforum är kanon för tips och uppmuntran. :)

Också schäferägare, blir alltid stoppad av folk som säger "Åhhh vilken snyff schäfer".

Brukar svara" Jo, första schäfern jag haft som har papper på att han är snygg, tyvärr fick jag ingen hjärnröntgen med på köpet"... :cool:

hehe

men han är go och farbror blå gillade honom skarpt när jag L-testade honom för ett tag sedan

9443480.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 373
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Hej, Min hund har pormaskar (blackheads) på sin mage och främst på hunden runt/på penis. Är det någon som har tips om hur man bästa tar...
Svar
1
· Visningar
446
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III