Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här hos mig lär inte några självmordsbombare dyka upp. Om jag bodde i Stockholm, Malmö eller Götet så vore jag inte så säker på det.Ja, det stressar mig en aning. Jag hade hoppats på att slippa ett nytt världskrig. Trodde att det var klart, faktiskt. Men näh. Och jag är en sån feglort så jag har funderat på var någonstans jag bör placera mig för att slippa stöta på de där när de väl dyker upp.
Jag har alltid levt med skygglappar och hållet för öronen när andra diskuterar krig. Sen jag blev mamma har rädslan blivit än värre. Kan inte ens läsa om vad som sker i världen längreutanför.
Nusrafronten sade vidare att de USA-ledda flygattackerna är ”ett krig mot islam” och att man kommer att slå tillbaka mot de västländer och arabiska länder som deltar.
Snart dax här så håll i hatten.
Jag har alltid levt med skygglappar och hållet för öronen när andra diskuterar krig. Sen jag blev mamma har rädslan blivit än värre. Kan inte ens läsa om vad som sker i världen längre
Jag sitter med fingret på semester-shopping-knappen men tanken på julhandel i New York känns helt plötsligt som en urusel idé.
Thailand? Nä.
Ebolasafari med lite klan- och religionskrig i Afrika? Nä.
Finland, Grönland eller Island kanske?
Australien? Det funderar jag på...ibland. Ryssarna skräms lite i och med de övade mot ett mål fyra mil ungefär ifrån mig!
Massor med giftormar och väldigt vanligt med en dryg machoattityd hos männen. Plus dåligt med vatten på många ställen.
*japp, mycket glimt i ögat jag jobbar med en drös australiensare*
Attans...Kanske bättre att bygga en bunker här hemma
Glöm inte minera trädgården och ha alltid ett laddat pansarskott innanför dörren,,,,,,,ja bara utifall-att.Attans...Kanske bättre att bygga en bunker här hemma
Äsch, nu ska du inte vara så känslig! Giftormar håller sig någorlunda utanför mattan och männen behöver man inte umgås med, så där är det säkertMassor med giftormar och väldigt vanligt med en dryg machoattityd hos männen. Plus dåligt med vatten på många ställen.
*japp, mycket glimt i ögat jag jobbar med en drös australiensare*
Du vet inte ens om du kommer fram, din närmaste medpassagerare kanske tänker använda planet som flygbomb.Jag sitter med fingret på semester-shopping-knappen men tanken på julhandel i New York känns helt plötsligt som en urusel idé.
utanför.
Nusrafronten sade vidare att de USA-ledda flygattackerna är ”ett krig mot islam” och att man kommer att slå tillbaka mot de västländer och arabiska länder som deltar.
Snart dax här så håll i hatten.
Mög!!!!@Enya: Bara en kollega som inte är gift och han är nog inte giftasmaterial han är mer "en kvinna i varje hamn" typen!
Alla är dock trevliga
Du vet inte ens om du kommer fram, din närmaste medpassagerare kanske tänker använda planet som flygbomb.