hej har ett russ på g

cowgirl81

Trådstartare
och jag undrar hur era selar och vagnar ser ut till era russ, jag har inget själv så kan va kul att få lite inspiration, lovar att lägga in bild på russet när han kommer hem,

Sv: hej har ett russ på g

hej hej... till mitt russ sto använder jag ett sele från equi lex samt så använder jag en roslagsrockard! Detta fungerar bra, men är iaf ute efter en maratonsele samt maraton vagn.. Drömma kan man :rofl:
Kastar in en bild oxå... ska ta nya bilder i veckan!
elwirakrno2.jpg

Kommentera gärna...//MW

va snygg hon var, hon passa i rött oxå, :) själv vet ja inte vad det rä för färg eller stl på min,, ska byta han mot isläningen jag har, är sugen på att köre ponny och de går ej me min, har ej de tålamodet, för när ja ska tömköra så vänder han sig om hela tiden och ska gå till mig :) så de får bli ett russ, då kan mina framtida barn rida på han oxå hehe

Hallåå?? :D ska inte snoffan lägga ut bilder på sitt vackra russ?? :love:

va snygg hon var, hon passa i rött oxå, :) själv vet ja inte vad det rä för färg eller stl på min,, ska byta han mot isläningen jag har, är sugen på att köre ponny och de går ej me min, har ej de tålamodet, för när ja ska tömköra så vänder han sig om hela tiden och ska gå till mig :) så de får bli ett russ, då kan mina framtida barn rida på han oxå hehe

Det gör du rätt i! Russ är underbara! :D :love: Har två själv :) dock travruss ;)

här är min tycker han ser väldigt tunn ut. men men de ska ändras, ska klättra lite i backarna så jag får motion jag oxå hehe för jag går brevid nämligen har ej sele eller vagn änn,

han har gått på travet på gotland för några år sen de är typ allt jag vet om han, har dock glömt att kolla om han har frysmärkning. får göre de sen när ja ska till stallet igen,

nån mer med denna roliga färg ser så roligt ut när han är ljus under till

Hallåå?? :D ska inte snoffan lägga ut bilder på sitt vackra russ?? :love:

Du é gullig du! Har tänkt länge att bidra med lite bilder men tiden räcker inte till riktigt nuförtiden...

En lite bildbombning kommer här då, tyvärr mest gamla bilder, hoppas att det kommer lite nya TÄVLINGSbilder (äntligen!:banana: ) under detta år...

Snoffan är eg Pärlemo 4545, f 25 maj 2003 på Lojsta Hed, e John Russ 422 u Aja 3094 ue Grane 253.

Snoffan på våren som 2-åring:
Rid-ochkrtrningRooGrd05050827.jpg

Snoffan i aug -06 (drygt 3 år) med låneryttare:
Prlandressyr2bc.jpg

S med ordinare ryttare (min dotter) 22 april -06:
IMG_4979bc.jpg

S, 7 jan i år, med blivande(??) ordinare ryttare, min son, lika gammal som Pärlan:
IMG_2405b.jpg

S på utställning, 28 maj -06, 42p, BIS-Reserv:
IMG_5555bc.jpg

Löshoppning 6 april -06:
IMG_4614bcde.jpg

Körträning 15 jan -06:
IMG_3941bcd.jpg

Forts följer...

1 maj -06:
IMG_5055b.jpg

Lite vattenskoj 3 juni -06 på Rölagg:
DSC01813.jpg

S med sin då nya maratonvagn 27 aug -06. (Å min mor står bortklippt precis framför Pärlan så hon är inte lös!):
IMG_1369.jpg

Å så en sommarbild från träning på Johhanesberg 5 juli -06:
IMG_6438b.jpg

Det var lite om Snoffan... Russ är lite underskattade överlag tycker jag, så ut å visa vad de kan nu alla glada! De kan mer än "bara" trava på bana (även om de är grymma på det förstås! :D ).

Lycka till med ditt nya russ, volvo740tjej! Han har helt rätt färg tycker jag! :D Vad är det för stam på honom? Vad heter han? Hur gammal?

//M

hej jag har ej fått passet på han än har ju nyss fått han vet ej hur länge de dröjjer innan passet kommer, han är 10 år och himmla rädd det går ej binda honom i stallgången då blir de panik, går ej binda utomhus då blir de panik. göra liten hage utomhus då blir de panik, så fort tömmarna eller pisken snuddar bakbenen sparkar han som besatt. öronen är han jäkligt rädd om går man på höger sida får han spel ibland står på bakbenen och beter sig underligt så jag har lite att jobba med innan jag sätter honom framför vagn,, ibland önska man att man kunde prata med hästar..

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: yamyam
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat