Sv: heeeej

dolce_&_gabbana skrev:
Vet ni vad?? Idag har jag fått en liten hundvalp av pappa :love: HUR söt som helst!!! :love:

Vad har ni för djur?

stackars hund säger ja bara, fy faan

En liten fråga bara; vad gör man egentligen med sina husdjurssniglar?!

Jag har en häst men den är utlånad på foder.
Sen har jag två katter men dom bor med mamma och pappa
Nu har jag precis köpt en hundvalp, inte haft den en vecka än ens mend en är sååå söt och snäll! En chinese crested dog

En valp, dvärgpinscher; Arne :love:
Uppochner.sized.jpg

En pojkvän, islänning; Runar :love:
PICT0003.sized.jpg

;) :angel:

HAHAHA heter din katt också Malte ;) de gör min med. aldrig hört nån annans katt som heter det, häftigt ju! :D

Har en häst som är utlånad.
I övrigt hyser jag mest dammråttor, spindlar och mjölbaggar (anticimex går bet, de kommer tillbaka hela tiden)
Jo jag glömde mitt största husdjur: Sambo som jag tränar dataspel med :devil:
Snart ligger vi i elitklass dvs han märker inte om jag försvinner ut i stallet flera timmar och han svarar utan att tänka ja på frågor som "kan inte vi skaffa hund?" ;) :devil: :devil:

Apo

Vi har ett varmblodigt travarsto på 19 år, en blandrashund (collie/golden retriever) på 7 år, en vit blandraskatt (vet ej raser) påca 3,5-4 år, en grå blandraskatt (den vita kattens unge) på ca 2år, en svart katt som är korsning mellan norsk skogis och bondkatt. Sen har vi två marsvin (ett rex och ett virvel) på ca 2 år och två nymfparakiter (en vit och en vanlig grå) den ena är ca 6 och den andra 1-2 kanske.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
527
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 956
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama