Sv: heeeej

3 hästar och en fölis på väg, halvblod
1 periodvis 2 hundar, schäfrar
2 katter, 50% ragdoll

Vad kul:)

Jag har 4 hundar och hästar då:p
Vad är det för ras?

*lånar knapp*

Jag har;

En galen hund, han heter Charlie och är en cavalier king charles spaniel på 5 år.

Två kaninflickor Lina och Ziri. Lina är en löwentjej på 1 år och Ziri är en hermelintös på 2 år. Lina är dotter till Ziri. Zirisen är min beebis.

Skänker en varm tanke till min gamle kanin som avlivades i tisdags. Pelle dog 7 år gammal.

Min medryttarpålle Jolie. Sötare och goare häst får man leta efter. Hon är ett halvblod på 9 år.

Love them all :love: :love: :love:

Har...
2 hästar
2 vuxna kissar och 2 bebiskissar
1 hund

två katter, en hund, två hästar
sen ska jag skaffa ett russ och dessutom betäcka stoet.
kul med din hund...ras, stam?
ska den också blir en stor stjärna? :angel:

om du läser hela tråden så ser duatt det var En Yorkshire terrier hon skaffat

hrmm... älskar att skryta om att jag har mkt djur :)

Har tre hundar, Loka weimaraner, Mixie terrier, Yla, labbe...

Dessutom 2 hästar, Red Hot Chili Pepper, min bebis på snart 4 år och Afrodite, tävlingshästen som inte tävlar pga mig :o och inackordering.

Och en katt, Malte

Också har mina föräldrar djur också, lite höns osv...

//E

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
527
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 956
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama