Sv: heeeej

dolce_&_gabbana skrev:
Vet ni vad?? Idag har jag fått en liten hundvalp av pappa :love: HUR söt som helst!!! :love:

Vad har ni för djur?

Naaaw, valpar är så söta.. Annat sen när de blir stora :angel:
Jag har 3 katter :love: o 1 hund (eg farmors)

2 hästar
2 kaniner
10 katter
1 spindel som tyvärr har dött nu. Han var iofs vild och levde i ett av mina takhörn i rummet, han var jättesöt :D Jag tror han frös ihjäl.
Sen har jag fiskar och annat.

Jag har en häs : Smart, connemarakorsning.
En hund: Hedvig (snart födds den andra, Hilda), flatcoated retriver
Två katter: Saga och Citruz

O en lillasyster :crazy:

Senast ändrad av en moderator:

Ja men det är ju så charimgt med henne att hon är blyg... (man ser det till och emd på bilderna)
Och så har hon ju så snyggt namn :banana:

Ja sen gillar jag ju dian råttor också ... eller vad jag älskar nog alla djur (problemet med mej). Ska dock snart åka ut på landet där jag jobbar och hälsa på alla :banana: (hmm ja nu mera 13 katter, 4 hundar, 6 marsiv, 2 kaniner och en bunt av hästar :love:) Kommer knäppa en hög av kort som jag kan sen titta på medans jag måste tråka i skola hela dagarna :crazy:

Jaa, synd om lille Bert. Första fången jag såg honom tänkte jag slå ihjäl honom (har loftsäng, skulle släcka lampan och stirrade rakt på en spindel :eek: ) Men så såg jag hur söt han var, så han fick leva, men han dog ju till slut ändå :(
Jag hoppas det kommer en ny mini-Bert snart :D

Jag har typ bara en häst å lite damråttor!

Gul_Zebra: Jag gillar skarpt tant barbro. Vad har hon för stam och hur gamal är hon :p

jag har:

9 hästar
3 hundar
1 kanin
2 råttor
2 undulater
1 leguan
3 katter

dolce_&_gabbana skrev:
Vet ni vad?? Idag har jag fått en liten hundvalp av pappa :love: HUR söt som helst!!! :love:

Vad har ni för djur?

Vad är det för märke på hunden då? :rofl:

Jag har en katt som är sexton och hon heter IDA!
hon har funnit hela livet och hon är så kelsjuk(stavas det så?)

//ase

1 hund ( Bordercollie ) Namn: Nero.
2 hästar (en vbl kille och ett halvblods sto ) Namn: "calle" & "Gullan"
8 katter ( kortsningar och självinflyttningar ) Namn: Kattinka, Morris, Älskling, Socker, Hjärtat, Janson, Yatzy och Leo )

kul.. :)

Jag har 2 hästar, 3 katter o 2 hundar.. ev 4 hästar till sommaren, då jag ska köpa ny och stoet mitt ska ha föl.. :)

Vad roligt att du har fått en hund! Men det innebär ju att man skall ut coh gå och så har man ett till djur att ta hand om!
Men ha det så roligt med din nya *vän*

//ase

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
527
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 956
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama