D

dolce_&_gabbana

Vet ni vad?? Idag har jag fått en liten hundvalp av pappa :love: HUR söt som helst!!! :love:

Vad har ni för djur?

Sv: heeeej

va roligt!

Jag har en valp oxå, eller ja, jag får väl ta å börja intala mig att hon faktiskt ÄR ett år nu!
Sen har jag två katter oxå, å två hästar! :) :love:

En häst och två hundar. Sen vill hela familjen ha en minigris också så vi får se hur det blir med den saken :love:

vad kul!! så gulligt med valpar :love:

min familj har 4 kaniner, 2 hundar, 3 hamstrar, en fiskskål och ett marsvin.

Tant Barbaro är klart mina favort bland dina djurisar :love:

Hur gammal är valpen och stamen? (Är ganska inne i hundaveln, där jag arbetar födder vi nämligen upp hundar :love: )

jag själv två kaniner; Actionman & Kela
Och har en islandshäst (dock som räknas ej som husdjur men men ;) )

Mina egna är en hund, en kanin och en katt.

I familjen har vi dock 5 hästar, en till hund och tre till katter. Plus en höna å en tupp då hehe. En av dom hästarna var min tills jag slutade rida och syrran fick ta över honom (sv.hbl) och mitt hbl-sto avlivades tyvärr i somras.. :/

Nu vill jag faktiskt se lite bilder på dej och djuren och allt, för du hade väl en digitalkamera väl? Isf är d ju inte alls jobbigt att fixa.

BILDER!!!!!!!!!

Jag själv har 1 styck häst (Moa Ment), 2 styck hamstrar (Ebba Grön The Rocker och
Piffi) och sist och absolut fetast 1 styck kisemise(Axel) :D :love:

2 honkatter på 7 månader, Butch & Meduza
1 hankanin på 5½ år hemma hos föräldrarna, Mikgrå
1 pojkvän på 19 år, Niclas

+ ett tomt stall med 3 boxar

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
527
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 956
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama