Det var så tidigare, men den regeln är nu borttaget ur TRÄr ett par år sedan jag tävlade men det brukar hänga ihop med startavgiften. Sista placerad ska få startavgiften tillbaka (i värde/prispengar).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var så tidigare, men den regeln är nu borttaget ur TRÄr ett par år sedan jag tävlade men det brukar hänga ihop med startavgiften. Sista placerad ska få startavgiften tillbaka (i värde/prispengar).
Plaketterna är rätt dyra, och många väljer ju att inte ge plaketter på lokal tävling. Anmälningsavgiften åter tycker jag är jättebra! Sen är det ju inte priserna som är grejen med placering för mig i alla fall. Jag tycker inte det är jätteviktigt att rosetten är stor och maffig heller.Litet sidospår kanske men...
Inte för att jag någonsin riskerar att placera mig, än mindre vinna någon klass men ändå.
Vissa arrangörer tycker jag har lite väl tråkiga priser.
Fin/lite större rosett+plakett+anm.avg. tillbaka tycker jag är helt okej att ha, jag skulle t.om. kunna uppskatta det. Däremot tycker jag att liten/platt/tråkig rosett+anm.avg. åter (alltså ingen plakett ens!) känns lite väl torrt. Är det bara jag?
Litet sidospår kanske men...
Inte för att jag någonsin riskerar att placera mig, än mindre vinna någon klass men ändå.
Vissa arrangörer tycker jag har lite väl tråkiga priser.
Fin/lite större rosett+plakett+anm.avg. tillbaka tycker jag är helt okej att ha, jag skulle t.om. kunna uppskatta det. Däremot tycker jag att liten/platt/tråkig rosett+anm.avg. åter (alltså ingen plakett ens!) känns lite väl torrt. Är det bara jag?
Plaketterna är rätt dyra, och många väljer ju att inte ge plaketter på lokal tävling. Anmälningsavgiften åter tycker jag är jättebra! Sen är det ju inte priserna som är grejen med placering för mig i alla fall. Jag tycker inte det är jätteviktigt att rosetten är stor och maffig heller.
Plaketterna är rätt dyra, och många väljer ju att inte ge plaketter på lokal tävling. Anmälningsavgiften åter tycker jag är jättebra! Sen är det ju inte priserna som är grejen med placering för mig i alla fall. Jag tycker inte det är jätteviktigt att rosetten är stor och maffig heller.
. Tips till er som vinner är att lägg gärna ut bilder och tagga och tacka företaget som sponsrat så de ser att det uppskattas
Är detta jag som är helt emot hederspriser här? Iallafall på amatörnivå.
Det kostar lika mycket för alla att tävla, även de som kommer längre ner i resultatlistan. Varför ska de bidra till presenter åt de som placerar sig bättre? Eventuella priser bör isåfall vara helt finansierade av sponsorer. T ex en påse potatis som någon nämnde.
Om någon skulle få del av anmälnimgsavgifterna är det möjligen de som ställer upp ideellt med att arrangera tävlingar.