carlssonpataket
Trådstartare
Om ni fick önska fritt, vad vill ni helst vinna som hederspris på tävling? (inom rimliga gränser) och vad tycker ni är lagom för respektive placering?
Rider ni ponny/häst?
Rider ni ponny/häst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ni fick önska fritt, vad vill ni helst vinna som hederspris på tävling? (inom rimliga gränser) och vad tycker ni är lagom för respektive placering?
Rider ni ponny/häst?
Jag tävlar aldrig men är förvånad över att folk vill ha en grimma? Är det något man har drösvis av så är det väl det. Och hovkratsar. Jag röstar på varukorg. Festligt och vem har inte användning för kex, äpplen och Herrljungacider.
Tänkte inte på allergier och kostinriktningar. Det borde jag ha gjort då jag inte äter/dricker socker...Jag tävlar inte heller men tänker som dig angående grimmor (plus storleksproblematiken). En varukorg med ätbart kan vara jättekul men även kännas tråkig för en hel del. Tänk att få det flera gånger men aldrig få något man själv kan äta på grund av allergier eller preferenser, du kan aldrig sätta ihop en korg som passar alla.
Hellre förbrukningsvaror till häst.
Är ett par år sedan jag tävlade men det brukar hänga ihop med startavgiften. Sista placerad ska få startavgiften tillbaka (i värde/prispengar).Vad brukar ett hederspris få kosta?
Jag håller med där! Därför föreslog jag presentkort hos TDB eller en mack så man kan tankaJag har fått en påse bröd en gång. Det var inte toppen då jag är glutenintolerant. Men jag tycker fortfarande att täcken och schabrak är trevligt. Men bäst gillar jag att få tillbaka anmälningsavgiften. Så tråkigt men mycket värt då tävlingarna drar iväg ekonomiskt.
Alltså, vad tänker den som sponsrar?!Jag vann en säck med 20 kg potatis när jag var i tonåren. Astråkigt tyckte jag, men mina föräldrar blev jätteglada.
Det var Lanna Potatis som sponsrade.Alltså, vad tänker den som sponsrar?!