Headshaking syndrome försäkringsbolag?

Fredrika B

Trådstartare
Jag har efter en lång utredning fått diagnosen headshaking på mitt hbl sto:cry:. Dock behövs vidare utredningar för att försöka ta reda på vad det är som stör henne.

Är det någon som vet hur försäkringsbolagen ställer sig? Vi skall till Skara och göra massa diverse utredningar ridprov röntgen mm Tar gärna emot andra tips, åsiker mm runt headshaking - jag är helt förstörd!

Sv: Headshaking syndrome försäkringsbolag?

Ring ditt försäkringsbolag skadeavdelning imorgon så får du veta precis vad som gäller för dig och din häst!

MM, antar att jag inte gjort de än för att jag är rädd för svaret... Tack!

Bättre o veta! Hur som helst, ta inte ut en massa elände i förskott utan ta en sak i taget och tänk positivt.

Hur som helst kan jag inte se att det direkt är helkört med hjälp från försäkringsbolaget (jag är ombud), så ring och hör efter så du VET vad du har att röra dig med. Och orsaken till HSS behöver inte vara det allra värsta heller.

Hoppas du får snabba svar både av försäkringsbolag och utredning! Lycka till!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 581
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
21 712
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan hejsan alla bukemänniskor... sorry om tråden ligger fel, ni får ta bort eller flytta den då måste bara fråga om det inte bara är jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 213
Senast: Rouise
·
Hästvård Har problem med min häst, någonting är fel och besvärar honom, men ingen tycks veta vad! Historia: Köpte honom ifrån Tyskland i...
2
Svar
20
· Visningar
2 882
Senast: russan 14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka