Hblhingst som är svartskäck och heter Sabello?

Sv: Hblhingst som är svartskäck och heter Sabello?

hello hörde att det pratades om hingsten Sobello här... kul.. jag har een valack efter Sobello,, känner även ägaren som hade honom när han levde.. vill du ha info så har jag det mesta.. kram AJA
 
Sv: Hblhingst som är svartskäck och heter Sabello?

Det är väl helt självklart att armén inte var intresserade av hästar som stack ut ur mängden färgmässigt? :smirk: Vilken idiot skulle vilja rida ut i strid på en häst som drog blickarna till sig, en självmordskandidat? :crazy:
 
Sv: Hblhingst som är svartskäck och heter Sabello?

Vilken idiot skulle vilja rida ut i strid på en häst som drog blickarna till sig, en självmordskandidat?
:rofl:

Den va bra den...;) :D

Fast indianerna hade ju förkärlek till fläckigt och prickigt förstås.;)
 
Sv: Hblhingst som är svartskäck och heter Sabello?

Jo, men där var det ju flera av samma typ så de försvann ju i mängden iaf. :D
 
Sv: Hblhingst som är svartskäck och heter Sabello?

Hej. Jag har faktiskt ett svenskt halvblod som heter Charino som e fetr honom. Fast han e brun skäck. 1,64 cm :D
 
Sv: Hblhingst som är svartskäck och heter Sabello?

hello hörde att det pratades om hingsten Sobello här... kul.. jag har een valack efter Sobello,, känner även ägaren som hade honom när han levde.. vill du ha info så har jag det mesta.. kram AJA
Ett gäng år senare men nu är jag lycklig ägare till Mc Mulle e. Sobello skulle väldigt gärna ha bilder på Sobello om d är ngn som har Med vänlig hälsning Jeanette
 
Sv: Hblhingst som är svartskäck och heter Sabello?

hello hörde att det pratades om hingsten Sobello här... kul.. jag har een valack efter Sobello,, känner även ägaren som hade honom när han levde.. vill du ha info så har jag det mesta.. kram AJA
Hej har du ngra bilder på Sobello o även McMulle skulle jag gärna se dom då jag nu är lycklig ägare till Mulle! Med vänlig hälsning Jeanette
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: cassiopeja
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 445
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
386
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
729
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp