Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte så farligt dyrt (betalar 160 kr/ 20 kg) och du bethöver bara ge 1-1,5 kg/dag!
pinky skrev:Det vet man ju först när man sett analysen på det hö som ska användas i höst...
Det kan bli så fel om man bara följer rekommendationerna på säcken, man måste gå efter sin hästs behov och det hö man faktiskt ger. Tillverkarens rekommendationer är för en genomsnittlig häst som äter ett perfekt hö, och det är inte många som har det i verkligheten.
Jallzon skrev:Jag vill inte ha för dyrt foder, det är det jag oroas för.. Jag har oxå Lucern pellets med Melass i, men det ger jag inte honom nu, då han har blivit så fet så sadeln rullar och glider fram..
Jallzon skrev:Min häst blir Istadig 6 fullkomligt galen av Havre, kommer ni på nått
bra foder, utan för mycket fett i som han kan gå med? Just nu har han korn kross och Mineraler, är det bra?
jag är rätt dålig på foder är tacksam för hjälp av nån med erfarenhet!
Elin
mm, vi har också Lusern pellets som man blötlägger ett tag, men det är så svårt att veta hur mkt han ska ha.. :/
Nån som kan?