Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det står att hästen ska kunna användas(ridas) i intyget,och hästen kan EJ ridas!!!!!!!!!!!!!!
Vill ej ha fler påhopp tack,då jag redan är ledsen över detta...
Har två små barn och fick ta lån för att lösa hästen,har ej råd att köpa ngn ny...
Det där är olika från bolag till bolag. Jag har sveland och när jag köpt ny häst tar de aldrig över en försäkring även om hästen varit utan reservationer utan jag måste lämna in ett vet intyg utan anmärkningar.
Ok, jag har väl fått bolagets mest nitiska handläggare...där är det nya vet intyg som gäller. Och det gäller även om jag säljer en häst och den nya ägaren vill ha hästen försäkrad i samma bolag - ett nytt vet intyg ska in.
Säljaren har fört över sin försäkring på mig,men den ger bara 10.000 i liv och full vet vård.....
Står det något om hältor i försäkringen? För om man har löst ut den biten, vaddetnuheter, "användbarhet" i försäkringen så blir det vet. vård och 10 000 liv kvar, jag undrar om säljaren inte har gjort det redan och inte sagt något till dig?