Hata läskvitton!

svea

Trådstartare
Är det bara jag som HATAR läskvitton?

Läskvitto tycker jag att man använder när det VERKLIGEN är viktigt att få reda på om någon sett ens meddelande eller när det VERKLIGEN är bråttom.

Det är lite synd om läskvitto börjar användas slentrianmässigt. Det blir bara jobbigt att sålla fram vad som är viktigt "på riktigt". Och så är det ett extra moment att klicka iväg de där eländiga läskvittona varje gång man går igenom sina PM.

Sv: Hata läskvitton!

Jag håller i princip med. Med nuvarande system är läskvittona mest bara irriterande. Man kan ändå inte lita på dem eftersom mottagaren måste klicka på en särskild knapp för att kvittot ska skickas.

Det som irriterar mest tycker jag är frågan om man vill ha ett läskvitto. Det borde vara en liten bockruta i formuläret istället. Men egentligen skulle läskvittona alltid kunna vara påslagna. (Och skickas automatiskt, utan att mottagaren behöver klicka på en särskild knapp). De som inte är intresserade bör då helt enkelt kunna strunta i uppföljningen.

Jag gillar dem inte heller, vill varken ha några eller lämna några. Irriterande att behöva klicka bort alternativet varje gång.

tycker också att det är riktigt irriterande.
klickar cancel varje gång bara för att! :mad:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 640
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama