Hästutbildning Distans?

T

thats_me

Är det någon som vet om det finns några hästutbildningar på distans? kan inte flytta hemifrån pga barn därför vill jag ha på distans... Hjälp mej snälla :crazy:

Sv: Hästutbildning Distans?

Beror på vad du letar efter? Strömsholm har en del distansutbildningar till ridlärare mm. Dingle naturbruksgymnasium har också distansutbildning, men jag vet inte om de har riksintag. Men lite tid måste man ju vara på plats.

åh jag är också jättenyfiken! vill också läsa på distans! mer info tack :D

Okei ska kolla det. Vet ju ite riktigt vad jag är ute efter, ska gå som lärling först som hovslagare men efter det vill jag gärna hitta något. Ridskolelärare verkar lite lockande så..

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
816
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Osäker på hur jag skal lösa det har... Sorry for min dårlig svenska skriving. Har en haflinger ponni som är strässad ved fodring. Ute... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 539
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka