hästtransportör Sthlm-Malmö

LillaG

Trådstartare
Tänkte fråga er kloka Bukare om vad ni har för erfarenhet av hästtransportörer, PMá gärna om du vet någon bra. :)

vi ska skicka ner två av våra hästar från Sthlm till Malmö nästa sommar, ca 65mil, vad skulle de kosta unjefär? Tur och retur.

Sv: hästtransportör Sthlm-Malmö

Jag fick hem min nyköpta shirehingst med hästtransportör. Betalade 3750 kronor för sträckan Hässleholm - Borlänge = 67 mil om jag minns rätt. Vet inte om det var billigt eller dyrt dock. Hästen övernattade vid Uppsala någonstans och kom fram fräsch och glad!

Sv: hästtransportör Sthlm-Malmö

jag betalade 2500 för sträckan halstahammar-blekinge. Jätte bra och hästvana chafförer och fin och rymlig lastbil.

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 849
Senast: sorbifolia
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 255
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
18 968
Senast: Hedinn
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 790
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar