Hästtransportör polisanmäld för våldtäkt

Sv: Hästtransportör polisanmäld för våldtäkt

Jag hoppas så mycket att det går att sätta dit honom! För fy vad gräsligt!

:mad:fy fan vilken svin :(

Mvh Freddie :bump:

Vilket jävla svin....!:crazy:
Fantastiskt att tjejen anmälde till slut, trots att det gått så lång tid! :bow::) Hoppas hon får upprättelse och kan gå vidare sedan!

Men fy sjutton, stackars tjej! :crazy::cry:
Hoppas det svinet åker dit rejält! Vilken fullkomligt horribel situation! Bli våldtagen och välja på att sticka därifrån men lämna hästen eller det lika hemska, stanna kvar!

Ja gu vilken situation, hoppas kräket åker dit rejält och att andra vågar komma fram när dom märker att nån annan gjort det.

Jag är glad att jag itne är så naiv att jag litar på folk så, skulle aldrig sätta mig i en bil med en gubbe, ävenom det är en häst transportör.

Men, jag har lärt mig av misstag (fast itne så hemskt) så är ju därför :/

Man får ju "hoppas" att det är flera som har blivit utsatta, annars är det ju ungefär 0 chans att han åker dit för det.

Starkt av tjejen att ta beslutet att anmäla, skulle inte förvåna mig om det finns fler drabbade av detta äckel.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 211
Senast: MML
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 999
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 082
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 307
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar