Hästtapeter

Madde_padde

Trådstartare
Vi ska renovera vår hall och jag är jätte sugen på att renovera med hästtema! Tänker mig panel och något hästtigt över!

Finns det någon här som har tapeter med hästtema? Vill gärna se bilder och få inspiration! :)

Det ligger ett par rullar Sandberg Collette (den svartvita varianten) och väntar på att sättas upp i min hall, de är rasande snygga tycker jag! :love: Tyvärr har jag alltså inga egna bilder på dem ännu, men googla så ser du hur de ser ut.

Rusta hade (har?) en tapet med hästar! Kolla hos dom. Jag har själv varit i hästtapet-tankar men sambon sade nej. ;)

Liknande trådar

Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 168
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar