Hästrelaterat jobb?

L

Lisita

Jag jobbar just nu som kundansvarit på ett medelstort internationellt företag men längtar efter att få jobba inom "hästbranschen". Jag längtar alltså inte efter att jobba i ett stall, snarare att jobba mot hästvärlden som målgrupp. Just nu känner jag att nästan vad som helst skulle vara intressant.

Vilka är det här som jobbar inom hästvärlden fast ifrån en kontorsstol? Hur hamnade ni där? Tur eller strategi? Har ni startat eget eller tagit er in via anställning? Vore så mycket mer lockande att jobba med något som man har ett genuint intresse för och kan relatera till! Vore jättekul att höra hur andra gått till väga om de haft liknande tankar och idéer för att komma vidare i mina funderingar!

Sv: Hästrelaterat jobb?

Tack för tipset! Nu bor jag "tyvärr" i Barcelona så egentligen fiskar jag nog mest efter lite inspiration, men det skadar ju inte att söka lediga jobb i Sverige heller...!:banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 747
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 535
Senast: Cilva
·
Kropp & Själ Är jag placerad på fel ställe? Känner ni ibland också såhär? Jag är trött på storstadslivet. Ekorrhjulet. Stress. Trötthet. Prestation...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: labb
·
Skola & Jobb Behöver lite råd.. Jag har tidigare jobbat inom krogbranschen som bartender och servitris, samt inom stall som...
Svar
0
· Visningar
907
Senast: Cydonia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp