Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar varför det finns en skola när dessa hästpratare hävdar att de innehar en exeptionell gåva " att kunna kommunicera likt telepati" med djuren. Man kan väl ändå inte lära ut hur man får en gåva
Lär man ut hur man lurar skjortan av folk eller
Jag tror att djur som jagar i flock har ett så inpräntat system att de vet helt enkelt, utan att nån behöver "kommunicera", fastän de är på längre avstånd.
Har du någon fakta bakom ditt påstående? Sen visar studier gjorda av fanatiker det som de vill få fram, dvs man bör vara lite skeptisk mot en studie om den inte är gjord av någon som är oberoende (heter det så?!)
menar inte att det du sett behöver vara det för den delen heller.
Å hur tror ni att människan har kunnat överleva utan telepati då avstånd mellan olika famlijer/människor var mycket långa?
att människan inte skulle ha klarat sig utan telepati.. pga av vad?
-nyfiken-
Undrar varför det finns en skola när dessa hästpratare hävdar att de innehar en exeptionell gåva " att kunna kommunicera likt telepati" med djuren. Man kan väl ändå inte lära ut hur man får en gåva
Lär man ut hur man lurar skjortan av folk eller
Jag tror inte det ær någon speciell gåva utan detta kan alla læra sig.
Den som upplever det som att den fått en speciell gåva som bara få utvalda får har fel i så fall.
I många år trodde de jorden var platt också
Måste inte hästarna gå kurs innan dom kan prata med dessa djurtolkare???
Ställer mig ändå frågan, varför använder man sig av detta?
Har aldrig haft behovet av detta själv i alla dessa år. Kunskap man skaffar sig genom åren kommer man långt på och sedan "Horsemanship". Vissa utvecklar en känsla för detta andra inte och då kan man ju vända sig till någon som har en gedigen känsla och erfarenhet för hästar - förmodligen gratis dessutom!
Är hästen "knackig" går jag till veterinären är den i en "mental obalans", jaja - förstår om man blir frestad att ta till dessa metoder men man brukar kunna lösa knutarna med sitt egna klurande, miljöträning och hårda arbete
eller?