Hästpass.

K

karatefisken

Nu har jag alla ritningar och papper klara och han är chippad. men nu undrar jag, ska jag skicka med mätintyg? har skickat med en kopia på köpekontraktet. Är det något mer som ska skickas in?

Sv: Hästpass.

Jag kan ingenting om pass till ponny, men jag antar att du ska skicka med mätintyget, skulle vara konstigt annars...

Ullis

okej, tänkte att kanske nån viste här som har ponny? annars får ja ringa, för ja behöver ju de nu när ja tävlar.

Jag skickade inte in mätintyget när jag skickade in mina papper och dom anmärkte ingenting på det...

Är han slutmätt? Vanliga årsintyg skickas inte in . Slutmätte vår ponny i år o då skickade vi in mät intyg + bit av manen för ev DNA test i framtiden.

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
875
Senast: Barbabelle
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kvart i åtta i morse, när jag precis somnat om efter M's besök och en värknatt utan sömn, ringde arbetsförmedlingen. De fick besed från...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: Shaggy
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 649
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 908
Senast: Frida.G
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar