Hästkurser :D

D

Diwan93

Heej, någon som vet några bra hästkurser man kan gå på i närheten av eskilstuna, flen, nyköping i sörmland. ? Skulle verkligen uppskatta eventuella svar. Puss & Kram :rofl:

Sv: Hästkurser :D

Bara att söka på ridklubbarnas hemsida eller avelsföreningarna. Det beror ju på vad det är för kurser du letar efter.

Bara att söka på ridklubbarnas hemsida eller avelsföreningarna. Det beror ju på vad det är för kurser du letar efter.

söker efter alla sorters det är till våran djur-klubb. :) kanske typ massage elr nåt liknande. tack för hjälpen :)

råka skicka från fel användare :O hehe. skickade från en kompis / diwan93

Då finns det ju olika ställen att leta på. Söker ni skötselkurser, ridkurser eller utrustningkurser (t ex sadelprovning) först och främst? Sen får ni vara medvetna om att de flesta kurser kostar en del att gå på.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 390
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 248
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 404
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 877
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna