Nej de gör ju inte det. Så på det viset kan du tävla och flänga omkring till en betydligt billigare penning. Och inte behöver du ta hänsyn till något levande djur heller. Vilket i ditt fall verkar att vara en god idé, enär du endast verkar att se hästen som en tävlingsmaskin
Det där var verkligen ett slag under bältet, vilket tyvärr verkar bli vanligar och vanligare från dig. Som om fio inte skulle bry sig om sina hästar på något annat sätt än som verktyg. Du kanske inte har sett bilderna på fios hästar men de ser superfina ut och verkar må mycket, mycket bra. Dessutom så försöker hon inte tvinga dem att göra nånting de inte vill utan de ser mycket harmoniska ut.
Vart är det du vill komma egentligen? Att alla som tävlar svår klass inte bryr sig om hästarna? Jag har svårt att tänka mig att någon som rider svår klass gör det för att de endast vill tjäna pengar och få ära och berömmelse. Alla som håller på med hästar vet att det är ett tufft jobb med tidiga morgnar och sena kvällar... jag är tveksam till att man gör det bara för att man vill tävla... Dessutom vet väl de flesta att det inte är så mycket pengar att tjäna i hästsporten. Hoppningen har blivit bättre men oftast täcker inte ens prsipengarna kostnaden för att åka på själva tävlingen. Så det är ju uppenbarligen inte det ekonomiska det handlar om.... vad kan det vara då?
Jag fick en kan det vara så att de allra flesta älskar sina hästar och därför håller på med dem?