Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fält och ängar ingick också i konceptet. Men jag har numera upplyst ridbana och det är kul.vi talade uteslutande om vägar.
Inte travare då? Och vad är analysen på denna superduperhavre då?dom flesta galoppörer och ft hästar äter just den havren så dom slipper fodra med 8-9kg krafftfoder.
Tycker du inte om hästar då, utan det är bara tävlingar som gäller för dig?Jag skulle ha svårt att gå ner och tävla i lätt klass (med svårklasshästarna) för att det skulle bli billigare, det skulle bara kännas patetiskt
Att ha häst för 625:-/mån ter sig i mina ögon omöjligt!
Menar du att ALLA kostnader är inräknade i 500kr i månaden? Skoning/verkning? Försäkring? Utrustning? Ev. massage/veterinär (exempelvis vaccinationer? Avmaskning?
Jeees... Jag är imponerad. Bara min försäkring kostar 300 kr i månaden.
Östergötland är fint.
Jättefint vid närmare eftertanke.
Jag har olika anknytningar till trakterna kring Björkvik, man kanske skulle flytta.
Prova med en Cross-motorcykel.så nej jag har faktiskt ingen lust att ha häst om jag inte tävlar för dom pengarna varje månad.
Jag tror inte att din definition av hästens själ stämmer överens med min definition.
Hur vet du det?? Bara för att jag redan tagit tillvara på något som du missat. tsss tsss.....
Prova med en Cross-motorcykel.så nej jag har faktiskt ingen lust att ha häst om jag inte tävlar för dom pengarna varje månad.
Att leva mitt ibland hästarna och långa tider i princip veta vad de har för sig under all vaken tid på dygnet. Att hela sommaren höra allt de säger och gör genom det öppna sovrumsfönstret, det ger en otrolig närhet. Jag vet deras vanor, behov och lustar. Vad som gör dem glada, lugna, tillfreds och vad som roar eller oroar dem. Jag känner på mig hur de mår. Och de kan berätta för mig var de har tappat sin sko, så att jag kan hitta den och slå på den igen. Mina ston de berättar för mig när de tänker föla, och tar tacksamt emot min förlossningshjälp. Fölen de är nu vuxna, men jag har en mycket nära kontakt med de av mina hästar som i princip är födda i min famn.Bara för att jag redan tagit tillvara på något som du missat. tsss tsss.....
Nej de gör ju inte det. Så på det viset kan du tävla och flänga omkring till en betydligt billigare penning. Och inte behöver du ta hänsyn till något levande djur heller. Vilket i ditt fall verkar att vara en god idé, enär du endast verkar att se hästen som en tävlingsmaskin.Sen när kostar en Cross cykel 20.000kr i månaden????
Att leva mitt ibland hästarna och långa tider i princip veta vad de har för sig under all vaken tid på dygnet. Att hela sommaren höra allt de säger och gör genom det öppna sovrumsfönstret, det ger en otrolig närhet. Jag vet deras vanor, behov och lustar. Vad som gör dem glada, lugna, tillfreds och vad som roar eller oroar dem. Jag känner på mig hur de mår. Och de kan berätta för mig var de har tappat sin sko, så att jag kan hitta den och slå på den igen. Mina ston de berättar för mig när de tänker föla, och tar tacksamt emot min förlossningshjälp. Fölen de är nu vuxna, men jag har en mycket nära kontakt med de av mina hästar som i princip är födda i min famn.Bara för att jag redan tagit tillvara på något som du missat. tsss tsss.....
Så jag tror inte att jag har missat något alls.
Men snälla människa !! tror du att du är ensam om att ha egen gård??????
Nej de gör ju inte det. Så på det viset kan du tävla och flänga omkring till en betydligt billigare penning. Och inte behöver du ta hänsyn till något levande djur heller. Vilket i ditt fall verkar att vara en god idé, enär du endast verkar att se hästen som en tävlingsmaskin.Sen när kostar en Cross cykel 20.000kr i månaden????